torstai 10. tammikuuta 2013

Odotusta ja ikuistamista

Jep, jep. Täällä ollaan edelleen tukevasti raskaana. Nyt on menossa viikko 37+3. Viimeiset viikot ovat olleet pelkkää odotusta. Ilman mitään sen kummempaa puuhaa. Koitan saada siihen asiaan muutoksen, koska elämä on muutakin kuin odottamista.

Olen muun muassa unohtanut tehdä yhden todella tärkeän asian, jota olin odottanut jo kauan ennen kuin tulin raskaaksi: ottaa paljon valokuvia tästä vatsasta. Sellaisia valokuvia,  joissa näkyvät muun muassa Haaveilijan kädet tai Vauhtihirmu antamassa suukkoja vatsalle. Vielä minulla ei ole yhtään tällaista valokuvaa ja pian on myöhäistä haaveilla niistä.

Synttärikeiju on tuomassa minulle 30-vuotispäiväksi uuden kameran. 30-vuotispäivä meni pari päivää sitten, mutta kukaan meistä ei ole vielä päässyt postiin hakemaan pakettia. Poika on ollut kipeä ja sanoin miehelle, että minulla ei ole kiirettä saada sitä. Mutta huomenna ehdimme hakea sen, ja pääsen tutustumaan uuteen leluuni.

Sitten voisi myös ajatella osallistuvansa Photo a Day -projektiin. Siitä löytyy lisätietoa täältä .Yksi mammabloggaaja on näpsinyt valokuvia tuon mukaan, ja idea on niin hauska, että minäkin haluan kokeilla.

2 kommenttia:

  1. Mukaan vaan ottaa kuvia! Mulla on nyt muutamana päivänä ollut inspiraatio kateissa. Jos sitä vähän piristyisi tässä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinua minä juuri tarkoitin tuolla 'yhdellä mammabloggaajalla' :D Nyt minulla on se ongelma, että kuvia on kyllä tullut otettua, mutta ne lojuvat edelleen kameran uumenissa. Ei ole helppoa tämä äitiyslomalaisen elämä, ei! :D Ja nyt vielä kaiken lisäksi eletään sitä hetkeä, kun jopa voisi olla aikaa...

      Sain muuten valokuvattua Haaveilijan kädet mahani päällä. Vielä kun saisi tuon Vauhtihirmun ja miehen yhtaikaa kotiin virkeinä kameran kanssa, niin saisi pojasta ja mahasta hauskoja(?) kuvia. Olisi kyllä pitänyt ottaa nämä valokuvat jo joskus marraskuussa, kun näytti edes jotakuinkin itseltään... :D

      Poista