maanantai 13. helmikuuta 2012

Alku

Äitiys + parisuhde + opiskelu + työelämä + kodin remontoiminen + kaksi koiraa = meidän elämä.
Tämä on yhtälö, joka välillä toimii paremmin ja välillä huonommin. Sitten kun yhtälöön vielä lisää omat ja miehen harrastukset niin soppa alkaa olla valmis.

Olen alle kolmekymppinen nainen Suomen länsirannikolta. Minulla ja miehelläni, eli Haaveilijalla, on alle kaksivuotias poika, eli Vauhtihirmu. Perheeseemme kuuluu myös kaksi koiraa. Seniori on suurikokoinen kotikoira ja Juniori on keskikokoinen metsästyskoira.

Pidän hoitovapaata esimiestyöstäni, ja yritän samalla saada opintojani päätökseen. Blogin nimi, Insinööriäiti, on siis edelleen saavuttamaton titteli. Henkisesti olen kyllä insinööri ja äiti, mutta edelliseen minulla ei ole tutkintotodistusta. Jälkimmäisestä minulla on todisteena tässä lahkeessa roikkuva söpö poika, joka haluaa minun nyt keskittyvän aamiaiseen.

Joten jatketaan myöhemmin. Tervetuloa mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti