sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Vielä muutama päivä

Olen yrittänyt olla tutkailematta tuntemuksiani, koska en halua taas pettyä. Kuukausi sitten olin jo melkein varma, että nyt olisi tärpännyt. Silloin kaikki tuntemukset olivat sattumien summaa, ja nyt olen koittanut hillitä itseäni mahdollisuuksieni mukaan.

Olen silti koko ajan tiennyt, mikä päivä on menossa. Ja kaikenlaisia tuntemuksia on ollut, mutta onneksi minulla on ollut kova flunssa, joten olen voinut laittaa kaiken sen piikkiin.

Jos tällä kerralla ei tärppää, en tiedä, olisiko parasta pitää pieni tauko. Lupasin Haaveilijalle edellisten tärppipäivien jälkeen, että en enää kerro hänelle mistään päivistä mitään. Hänen mielestään nämä ovat sellaisia asioita, joita ei pitäisi tehdä kellon kanssa.

Hän ei halua myöskään etukäteen tietää, mitä päivää minä tällä hetkellä odotan. Hän ei siis suoraan kieltänyt kertomasta, mutta kun kysyin häneltä asiasta, vastaus oli: "Ei mun tarvii etukäteen tietää." En voi siis teillekään kertoa, koska hän käy täällä välillä lueskelemassa. Saan siis jännittää yksin.

Vielä muutama päivä.

Jos pureskelisin kynsiäni, niin nyt ne olisivat vereslihalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti